Retour
SHARP producten hebben een garantie van 14 dagen tegen fabricage- of materiaalfouten. Als uw sokken een fabricage- of materiaalfout hebben, zullen we ze vervangen door een ander paar.
Om defecte Sokken te retourneren, vult u het formulier op deze pagina in en vraagt u om het ‘retour’ e-mailadres. Geef een beschrijving van de fout. We zullen antwoorden met een e-mailadres. Gebruik dit e-mailadres om ons enkele foto’s van de sok fout te sturen. Na het bekijken van de foto’s, als we de fout als echt zien, sturen we u een postadres waar u de sokken kunt verzenden en we zullen ze voor u vervangen. U moet de verzendkosten van de retour betalen en wij zullen de verzendkosten van het nieuwe paar naar u terugbetalen. U moet een echte aankoopbewijs (bon) verstrekken. Als u sokken heeft gekocht bij een andere website dan deze https://www.sharp-cc.be/, neem dan contact op met die retailer om uw retouren te verwerken.
We zullen geen SHARP producten vervangen als:
· Ze zijn gewreven / gemarkeerd / beschadigd /
gedragen op uw crank of kettingblad Ze zijn gemarkeerd / gesnoeid /
· Ze zijn gesneden door nagels terwijl ze aan / uit worden
gedaan
· Ze zijn gemarkeerd / gesnoeid / gesneden door
een scherp of ruw voorwerp terwijl ze fietsen / lopen
· Ze zijn gescheurd door onredelijke kracht te
gebruiken terwijl ze aan / uit worden gedaan
· Ze zijn gekreukt / gekreukt / delamineerd / door
te worden gevouwen / verpletterd / binnenstebuiten
· Ze zijn blootgesteld aan slijtage en slijtage
Ze lijken te zijn gewassen / opgeslagen / onjuist behandeld en niet volgens de informatie op de FAQ-pagina van deze website We zullen SHARP sokken vervangen OF terugbetalen (binnen 14 dagen na aankoop) als:
· U heeft sommige (of sommige) gekocht die de
verkeerde maat zijn (en ze zijn ongedragen, onbeschadigd en de verpakking is
onberispelijk)
· U heeft sommige gekocht en bent van gedachten
veranderd (en ze zijn ongedragen, onbeschadigd en de verpakking is
onberispelijk). Dit zal natuurlijk een terugbetaling op uw kaart of PayPal
zijn.
We zijn voorzichtig om SHARP sokken niet te veel terug te betalen / vervangen, omdat we een klein, zelfstandig bedrijf zijn. We zijn 2 vrienden in een kamertje en hebben het budget niet om SHARP producten te pas en te onpas te vervangen. Behandel ze alsof je van ze houdt!
Retouradres: Als het vervangingscriterium hierboven correct op u van toepassing is, neem dan contact met ons op via e-mail en we sturen u het relevante retouradres op basis van uw bestemming.